Тупичівська громада
Офіційний сайт
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника Служби у справах дітей виконавчого комітету Тупичівської сільської ради

Дата: 07.05.2020 09:11
Кількість переглядів: 1700

07.05.2020

  Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про запобігання корупції»,  Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, розпорядження сільського голови від 6 травня 2020 року № 36 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної  посади начальника Служби у справах дітей» оголошується конкурс на заміщення вакантної посади начальника Служби у справах дітей виконавчого комітету Тупичівської сільської ради.

Умови конкурсу:

Загальні умови:

   Начальник здійснює керівництво Службою у справах дітей, на яку покладено виконання завдань та функцій згідно Положення (посилання на Положення про Службу у справах дітей, що затверджено рішенням двадцять п’ятої сесії сьомого скликання Тупичівської сільської ради від 15 квітня 2020 року: https://tupychiv-rada.gov.ua/docs/368809/

   Умови оплати праці: Посадовий оклад відповідно до штатного розпису служби у справах дітей - 6300,00 грн., надбавка за вислугу років (за наявності відповідного стажу), надбавка за ранг.

   Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду – безстроково.

Кваліфікаційні вимоги:

  • громадянство України;
  • вища педагогічна або юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на керівних посадах не менше 3  років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
  • вільне володіння державною мовою (розмовна та письмова).

Професійні вимоги:

Компоненти вимоги до знання, але не виключно:

  1. Конституції України;
  2. Сімейного кодексу України;
  3. Цивільного кодексу України;
  4. Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про охорону дитинства»;
  5. Постанов Кабінету Міністрів України: «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», «Про затвердження Положення про прийомну сім'ю», Про затвердження Положення про дитячий будинок сімейного типу, «Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей».

   Технічні вміння: вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку та знання основ діловодства.

Вимоги до компетентностей:

  • робота з великими обсягами інформації;   
  • ініціативність та надання пропозицій, їх аргументація та презентація;                     
  • орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
  • ефективна робота в команді та координація з іншими представниками влади і органів місцевого самоврядування;
  • здатність приймати зміни та змінюватись;
  • особиста відповідальність;
  • системність і самостійність в роботі;
  • орієнтація на обслуговування;
  • вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Особам, які претендують на зайняття вакантної посади, необхідно надати такі  документи:

•  заяву на участь у конкурсі (додаток 2, можна знайти за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/246-2016-%D0%BF#n199 );

•  резюме (додаток 21, можна знайти за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/246-2016-%D0%BF#n199 );

•  копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);

•  копії документів про профільну освіту;

•  дві фотокартки розміром 4x6 см.

   Крім подання вищевказаних документів, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції необхідно заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання  корупції».

   Термін та адреса прийняття документів - протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу, до 07.06.2020 р., з 09.00 до 16.00 в робочі дні за адресою: Тупичівська сільська рада, вул. Чернігівська, 75, с. Тупичів Городнянського району Чернігівської області, тел.: (04645)3-52-75.

   Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь